söndag 15 november 2009

Den här veckan som gått har varit jättebra! :) Lillstumpan har varit mycket mer stabil och man har kunnat andas ut lite och det har varit jätte behövligt för oss.
Däremot fick jag ont i halsen i torsdags så jag har inte träffat henne sen i onsdags men idag vågade jag mig äntligen till henne igen. Och det var så himla skönt!! Hon har blivit stor på dessa dagar, nästan 200 gram har hon gått upp sen jag såg henne sist, så idag väger hon över 2200g!
***
Eftersom jag fick ont i halsen så passade jag på att åka hem en natt också.. Det var också välbehövligt, jag har inte varit hemma på två månader! Trodde jag skulle grina typ hela tiden men inte en gång blev det! Behövde verkligen detta.. Så nu sitter jag med mycket mer enegi igen och allt känns mycket bättre än det gjort på länge!
***
Kram

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att höra att hon mår bättre och börjar bli stabilare!

    Förstår verkligen om några dagars paus var välbehövligt. Och att få komma hem lite.

    Hoppas allt fortsätter i snabbt tempo åt rätt håll!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Klart du behöver en paus ibland! Det har ju varit så himla intensivt..

    Skönt att höra att det går framåt och att lilla älsklingen mår bättre.

    Kram till er alla.

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥