tisdag 29 december 2009

Kommer nog säga det flera gånger men himmel vad dagarna bara flyger fram! Enda man gör är att pumpa, ge Alma mat och försöka sova några timmar.. Just det! Äta försöker jag med också ibland.. :)
***
Jag önskar så att lilltjejen börjar äta snart! Det är i princip det enda vi har kvar innan vi är i mål... Hennes lungor är iofs inte heller riktigt läkta än men de får hon nog dras med ett är jag rädd för...
***
Jag tycker inte alls det är jobbigt att gå över till flaska för hennes skull heller, men när vi har kämpat så länge för att få henne att amma så vill jag inte riktigt ge upp än..Det känns som om hon kan börja snart..
***
Ja,i de tankarna går det för mig nu.. Tänk för ett år sen när vi bara längtade efter att få börja försöka igen efter druvbörden.. Hänt ganska mycket efter det...
***
Gott nytt år på er alla!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥