söndag 24 januari 2010

Idag blir det ett avslut med denna bloggen för ett tag.. Jag startade den här bloggen för att få skriva om vår kamp för att bli gravida och sen även om graviditeten.. Nu är ju vår Alma född och jag känner att jag inte hinner med att blogga så mycket längre.

Till saken hör att jag har en blogg till som är lite mer personlig och om ni vill får ni gärna följa oss där istället! Jag kommer självklart fotsätta att följa er!

Om vi i framtiden kommer att skaffa ett syskon till Alma så kommer jag säkert att skriva här igen... Just när man är inne i att försöka bli gravid, då vill jag inte att alla nära och kära vet om det..

Så jag hoppas ni vill fortsätta att följa oss på www.drullputta.blogspot.com.

På återseende! :)
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥