torsdag 18 juni 2009

Barnkläder

Åh! Jag sitter och surfar runt lite på barnkläder och blir ju alldeles tokig.. Finns ju hur mycket fint som helst. Jag lovar att inte köpa något än men att kolla kostar ju inget..

Kolla in den här!! Det är verkligen ugglor på och ni som känner mig vet att jag älskar ugglor! Den kommer från Linus och Lotta.
Ej sikke lej - Crazy owl SEK 179, Ej Sikke Lej - NELLY.COM

Eller den här med giraffen som kommer från kullerbyttanbarnkläder.


Här kommer det några från Maxomorra

Fårbody

Grön klänning

Giraff tröja


Detta gör ju inte längtan värre precis...

Jag hoppas hoppas hoppas att det kommer gå bra denna gången!!!

Annars är det som vanligt med magen, den växer och blir större och större. Lite småont på nätterna fortfarande, men annars känner jag inte mycket graviditeten. Iofs har det börjat bli svårt för mig att springa, då gör det ont i nedre delen av ryggen på mig.. Men det gör inget... :)



*****


Kram

2 kommentarer:

  1. Åh så söta!! Visst blir man sugen på att köpa men än så länge har jag bara vågat kika.
    Det finns verkligen mycket att välja mellan.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. KÖPA, KÖPA, KÖPA!!!!! Man kan handla ihjäl sig på barnkläder...ja du känner ju mig!! Kram Kram Anna

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥