lördag 27 juni 2009

Undrar på om denna värmen kommer att ta kål på mig? Jag är en riktig solälskare i vanliga fall som slänger mig i solstolen så fort solen tittar fram, men nu.. Går mycket hellre till skuggan och sitter där.. Eftersom detta är nytt för i år så känns det som att det har med graviditeten att göra men varför skulle det ha en sån inverkan? Konstigt men det är ju väldigt bra att akta sig för solen så jag får vara nöjd :)

Ett problem som har kommit upp nu är att jag vet inte om jag vågar bada ute i sommar... Jag tänker på detta med uvi:n.. Just nu känner jag inte mycket av den men jag vet inte om jag vågar bada trots det... Svårt.. Tycker inte att det borde vara något problem om jag bara svalkar av mig och skyndar mig upp och byter om.. Men vi får se..


*****

Kram

1 kommentar:

  1. Känner samma dilemma i sommar, vågar jag bada? Vågar jag bada på semestern? Denna ständiga oron :O(

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥