fredag 12 juni 2009

Vecka 14 + 4

Jag har faktiskt inte behövt gjort något mer urinprov än, känns inte alls så mycket nu och det är så skönt! På dagarna märker jag nästan inte alls av magen, helt plötsligt stöter jag till den och inser att den verkligen växt. På natten däremot känner jag desto mer, det drar och gör lite småont i den och detta leder såklart till att jag inte sover lika bra. Att jag dessutom måste dricka massor nu så att jag inte får uvi hjälper inte sömnen, måste upp och kissa och det gillar jag inte. Men om det är det jag måste göra för att inte få någon uvi så är det såklart värt det!
Jag har börjat äta järntabletter denna veckan också och måste säga att jag mår mycket bättre, inte samma trötthet och jag har inte så mycket ont i huvudet..



*****


Kram

1 kommentar:

  1. Jobbigt att nattsömnen bli störd, men av en kär anledning :-)

    Kramar Ninna

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥