söndag 21 juni 2009

Mammakläder

Åh vilken otroligt härlig helg jag har haft! Verkligen bara gjort det jag velat och det är så härligt när det inte är några måsten! Midsommar firade vi hemma hos en kompis till oss, det var god mat och vi tog det jätte lugnt. Vi fick en sommar present av dem också, en graviditetslur-
Veras hus finns det att köpa. Vi provade den och det är nog lite för tidigt för att höra något än, men så fort jag hör något så säger jag till. Jag vet ju inte om det kommer funka heller, men det var en otroligt gullig present till oss! (Mest för sambon iofs men jag kan tala om att vi blev super glada båda två!)


Idag har jag surfat runt och letat efter mammakläder, jag bor i en väldigt liten stad så här finns det inte en enda affär tror jag som säljer.. Tänkte sammanfatta dem i en lista så ni alla får ta del av den, om det är någon ni kommer på, säg bara till så uppdaterar jag den!


Prisklassen är i alla kategorier.



*****


Kram

1 kommentar:

  1. Vilken fin present...du får göra som oss - skaffa ett stetoskop så inet pappan får höra allt det roliga :)

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥