torsdag 12 mars 2009

Dag 13 Torsdag

Allt gick jättebra idag.
Hon kollade och jag hade ett ägg på höger sidan som var "moget" , det kommer nog släppa i morgon eller i övermorgon. Så nu ska vi ligga i :)
Frågade om jag skulle ta något blodprov för att se om jag haft ägglossning, men hon såg frågande på mig och undrade varför typ.. Tycker det är så himla jobbigt att alla läkare tycker och gör så olika med allting... Men men... Den här gången kommer jag iaf ha en kortare cykel än förra gången och det är skönt. Så himla jobbigt att vänta så länge!


*****


Ha det!
Kram

5 kommentarer:

  1. Konstigt att din läkare inte ser blodprov som något självklart :/. Hur stor var äggblåsan då? Vet du hur tjock din slemhinna var? kram

    SvaraRadera
  2. Ja, som sagt man blir tokig! Äggblåsan var 15 mm ungefär när jag var där.. Nej slemhinnan sa hon inget om... Brukar de kolla det med?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jo slemhinnan kollar de varje gång på mig och på alla andra jag vet också..

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Ja, du ser.. Tänk att man måste veta allt själv, sen påpeka det för att man ska kunna få rätt undersökning.. Blir tokig på detta!

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥