tisdag 24 mars 2009

Tisdag -dag 25

Idag var jag och tog blodprovet för att se om jag har släppt något ägg denna månaden. Vet inte riktigt hur lång tid det tar innan Dr ringer
och berättar svaret men jag får väl vänta en stund antar jag :)
Annars har det varit en liten jobbig period de senaste dagarna för mig, allt går ju väldigt upp och ner men det känns som när man närmar sig testdag blir allt mycket värre.. Den här gången har jag inga som helst förväntningar heller, tappade de förra månaden tror jag. Känns som tiden bara rusar fram och man blir ju inte direkt yngre.. Jag vet att 29 inte är någon ålder men när man var beredd att bli mamma när man var 25.. ja då känns det som vi börjar bli gamla nu....

Testdagen blir nog i början av nästa vecka, tänker inte ta testet för tidigt denna gången (lärde mig nått förra månaden)

Ha det!
Kram

1 kommentar:

  1. Hoppas, hoppas denna gång. I Örebro går det rätt snabbt - de analyserar testerna samma dag och sedan skickas svaren till fertilitetskliniken. Så 2-3 dagar efter vet jag resultatet så då borde ju få veta innan beräknad mens iaf.kram

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥