måndag 16 mars 2009

Måndag -dag 17

Idag fick jag ett brev från landstinget, tyckte det var konstigt för jag förväntar mig inget därifrån. När jag öppnade var det från min läkare i K som jag var hos i torsdag och där stod det att hon pratat med en mer erfaren läkare inom detta med stimulering av äggstockar. Han tyckte att även fast jag svarar på behandlingen och kommer ägglossa fyra dagar från undersökningen i torsdags så tycker han att man ska kontrollera med ett s-progesteron...
Så nu ska jag göra det i allafall!

Annars är allt bara bra, idag visade Äl-stickorna utslag så det stämmer ju väldigt bra
med det som Dr skrev i brevet.

*****

Kram

3 kommentarer:

  1. Vad bra att du ska få lämna progprov!

    SvaraRadera
  2. Det låter som du har varit med om en lång resa. Kämpa på och lycka till.
    Häl. Ida A

    SvaraRadera
  3. nÄR ÄR PLANERAD DAG FÖR MENS FÖR DIG? BORDE VÄL VARA TILL HELGEN VA? OJ...CAPS LOCK... SORRY :)

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥