torsdag 5 mars 2009

Var nere till apoteket igår igen och hörde om mitt pergo recept kommit. Nej då.. Ringde återigen till dem och sjuksköterkan B lovade att skynda på.
När sambon kom hem åkte vi ner till apoteket igen- inget recept! Fick iallafall ett nummer som jag kunde ringa till och fråga om mitt recept kommit in, så jag slipper åka fram och tillbaka. Ringde när kl närmade sig 17 men inget recept.
Började dagen med idag att ringa till apoteket- inget recept.

Nu ringde de i allafall från K och berättade att de skrivit ut ett recept till mig! Åh... Vi bestämde oss för att det nog går bra att börja på dag 6 istället för dag 5. (Vi räknar bort fredagen)
Den 12/ 3 ska dem försöka få in mig på en tid för VUL. De skulle höra av sig igen om tid...


*****

Allt för denna gång!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥