onsdag 11 mars 2009

Onsdag

Gissa vem som fick ringa till K och fråga om när jag ska komma i morgon... Jag har småkokat inombords hela dagen och tillslut fick jag ju ringa i alla fall! Ska dit runt halv två i morgon.. De kunde inte säga en exakt tid för min läkare skulle vara på operation hela dagen så hon får ta mig mellan operationerna.. Det kan bli en lång väntan med andra ord..

Första gången de ska kolla min ägglossning nu, känns lite pirrigt faktiskt. Första gången när jag gick på pergo så var det semester tider så då hoppade de över mig.. Och nu i Januari tyckte de att eftersom det ändå "funkade" första gången förra gången så kunde vi prova själva en gång...
Ska bli skönt att äntligen veta när jag ska ha det. Äl- testerna är inte alls pålitliga tyvärr.. Väldigt svårtydliga och missvisande, tycker jag..

Hörs i morgon igen!!

******

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥