måndag 12 oktober 2009

Egentligen skulle vi få åka "hem" idag, men det bidde inte så... Under helgen har hon dippat ännu mer i pulsen och de vill att hon ska vara lite mer stabil när hon ska åka ambulans hem. Resan kommer att ta ca 3 timmar så vi vill också att hon iaf är stabil! Nu har vi iaf kommit till Ronald McDonalds så nu bor vi lite mer "hemtrevligt" om man säger så.. Igår var en riktig skit dag för mig, det var så himla jobbigt att hon hela tiden dippade i pulsen och man är ju inte så stabil själv än... Dessutom vaknade jag med ont i huvudet som aldrig förr och gråta en hel dag på det, det hjälpte inte direkt huvudvärken..
***
Idag har hon inte dippat lika mycket som igår och hon har varit lite piggare tycker jag.. Några såna dippar har det såklart varit men inte i lika stor utsträckning som igår, så idag har allt kännts lite bättre. Vi pratade med läkaren och inte före onsdag eller torsdag trodde han att vi skulle få åka "hem".. Känns bra tycker både jag och sambon för vi vill verkligen inte att de skickar hem oss för tidigt.
***
Kram

1 kommentar:

  1. Va skont att ni ser en "hem"-resa vid horisonten i alla fall! Kan inte forestalla mig vilken otrolig pafrestning det maste vara... Vilken tur att ni ar pa ett sa bra stalle. Massa kramar fran Sara (f.d. S) :-)

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥