lördag 31 oktober 2009

Stumpan har fått tillbaka cpap:en nu.. Lungröntgen visade att hennes vänstra lunga har blivit lite sämre.. Åh om ni visste vad jobbigt allt är! Även om inte detta är världens grej så lever man hela tiden under ständig oro, press, stress och när det händer nått sånt här så bryter man ihop fullständigt!
Min älskade fina lilla flicka som helt plötsligt inte syns under alla slangar och dylikt..
Det gör så himla ont i mig!
***
Dessutom har hon samlat på sig en massa vätska så nu har hon fått vätskedrivande.. :( Ögonen är alldeles igen svullna så han kan knappt öppna dem..De berättade för oss i morse att detta är väldigt vanligt men jag som analyserar i sönder allt ser bara framför mig att det kommer samlas vatten i lungorna på henne också, just eftersom de redan är lite sämre.
Men jag vet.. Man ska inte tänka så, det hjälper varken oss eller henne, men tankarna kommer tyvärr ibland ändå..
***

Kram

3 kommentarer:

  1. Men oh vad jobbigt. Förstår att det måste vara jättejättetugnt att se sin dotter ha det så svårt i början och dessutom behöva leva med all oro. Hoppas innerligt att det ska bli stabilt snart, så ni kan komma hem och få lugn omkring er.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag önskar att jag kunde säga eller göra något mer för att hjälpa eller stötta. Men jag tänker på er och skickar kraft och kärlek till er alla tre.

    Kram.

    SvaraRadera
  3. Hur går det för er? Är inne här flera gånger om dagen och kikar efter nyheter... Tänker på er massor och hoppas hon mår bra!

    Stor kram!

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥