söndag 22 februari 2009

Nutid

Ja, hur ligger vi till nu?
Den 21 Januari tog jag ut spiralen, den 22/1 kom mensen. (Tänk att man kan bli så glad att "hon" kommer) På den femte mensdagen började jag knapra pergotime, den här gången fick jag mycket mer biverkningar än förra gången. Typ alla... Svettningar till tusen, svårt att sova och mådde allmänt dåligt. (Inte för att det spelar någon roll, men ändå..)
Tyvärr vet jag inte riktigt när jag hade Äl, jag fick utslag på teststickorna på dag 24 och 25, men det kändes väldigt sent när jag har ätit pergo.

Förra veckan började min mage att svullna, trött till tusen och jag fick ont bak i ryggen... Men det känns inte som att det betyder nått för så snabbt kan man ju inte få grav. tecken.. Var ju tvungen att testa på onsdagen (dag 28) men det var negativt. Tänkte att jag kanske hade haft Äl tidigare utan att testerna visat det..
Igår testade jag igen (dag31) men negativt, så jag kanske är skengravid... Men så länge inte mensen kommer så finns det ju en chans..

*****

Kram!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥