torsdag 26 februari 2009

Testade nu på morgonen och det stod: Inte gravid.

Det är nog så denna gången att det inte tog sig... Får väl räkna med att Bim är på söndag så nu blir det inget mer test före det i allafall! Finns fortfarande chans så länge mensen är borta.. Jag vet....

I dag ska vi åka till "fjällen" och åka skidor och det ska bli så skönt, ända tills på söndag är vi borta... Ser ut som att det ska bli fint väder och för mig spelar det inte så jättestor roll. Älskar att åka skidor och då spelar inte vädret så stor roll..

***

Ha det bra!
Kram

3 kommentarer:

  1. Vilken menscykeldag är du på idag då? Vilken dag brukar mensen komma?

    SvaraRadera
  2. Jag var på dag 36 i torsdag.. Lite olika när mensen kommer, mellan dag 31-38 ungefär...

    SvaraRadera
  3. Tack för inlägget på min sida!
    Jag har läst igenom din historia, och det gör ont i mitt hjärta. Det som du har gått igenom borde inte kunda hända. Jag kan inte förstå hur jobbigt det måste varit för dig men jag finns för dig här i bloggvärlden.
    Ser fram emot att följa din blogg!
    Kram Pez

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥