onsdag 29 april 2009

I dag fick vi äntligen se ett litet hjärta som pickade!
När hon mätte så visade det sig att jag var i 7+4 och det tyckte jag var lite konstigt.. Jag vet ju exakt när jag hade ägglossning. Hon tog en bild som var lite närmare och då när hon mätte blev det 8+1 och då blev jag mer nöjd. 8+2 är jag i om jag räknar på mina egna beräkningar och exakt när ägget blev befruktat, det kan inte ens jag veta... :)
Åh, det är så underbart!
Jag ska tillbaka i vecka 12 nu för att se så allt kommer att se bra ut med moderkakan och sånt.. Skönt att ha lite "milstolpar" som vi kan fästa blicken mot..
*****
Kram

1 kommentar:

  1. åh va skönt att höra att allt är bra med den lille/lilla :) Hoppas allt är bra med dej oxå! Kraam Siri

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥