onsdag 8 april 2009

Onsdag 5+4

Idag har jag mått lite småkymigt nu på em.. Kan inte säga att jag mår illa, men jag mår lite konstigt. Känns som det har med graviditeten att göra ialla fall, brukar inte må så här. Gissa vad? Idag fick jag besked om att jag hade ägglossat :) Hon hade ringt men inte fått tag i mig så det var därför hon skickade brev, men ändå...
Ringde även till K idag för att få en tid för ett tidigt Vul, de skulle prata med min läkare och höra av sig igen. Hoppas det blir snart för om det är något som är fel så vore det skönt att veta det så tidigt som möjligt..
Annars känner jag mig väldigt lugn nu, visst kommer tankarna att "tänk om det går fel" men jag vet sen förra gången att man ändå inte kan förebygga det, man blir helt förkrossad i alla fall. Var mycket mer orolig förra gången och den här gången tänker jag bara njuta!! Så länge jag kan!


*****

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥