torsdag 16 april 2009

Idag var det äntligen dax och jag är mäkta förvånad över att jag har sovit hela långa natten!! Ju närmare K vi kom ju nervösare blev jag men när vi väl var där och satt och väntade gick det över.. När vi gick in höjdes pulsen lite igen..
Allt såg ialla fall normalt ut, det var i rätt storlek och man såg hinn- och gulesäcken.. (Tror jag att det heter va?) För tidigt för att se något annat som hjärtljud eller druvbörd, men inget missfall just nu som hon såg. Sen sa hon såklart att ett missfall kan det ju fortfarande bli, men just nu så såg allt normalt ut. Fick en tid om två veckor igen för att se att allt utvecklar sig som det ska..
Nu känns allt bättre igen ialla fall och idag har det inte kommit nått blod alls, med tanke på att hon varit därinne och grävt så är jag överraskad!


*****

Kram

1 kommentar:

  1. Åh, va skönt! Jag håller tummarna för er! Hoppas allt är bra med dej annars.. :) Kram Siri

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥