söndag 12 april 2009

Söndag 6+1

Måste ju önska er alla en Glad Påsk!
Tyvärr har inte min helg varit alldeles oros fri. I går natt när jag skulle gå och lägga mig så kom det blod när jag torkade mig :(
Gick och la mig men att somna var ju nästintill omöjligt... Jag hade sån hjärtklappning att jag trodde hjärtat skulle hoppa ur på mig. Framåt morgonen somnade jag allt, då väckte sambon mig och undrade om det kommit nått mer så då kollade jag igen men då var det inget..
När jag gick upp och kissade framåt förmiddagen så kom det lite blod på pekfingertoppen. Efter det har det inte kommit mer blod, men jag har fortfarande färgade flytningar...
Under dagen igår fick jag även feber och det är nått jag aldrig får så då ringde jag K som hänvisade till sjukrådgivningen. De sa att febern inte hade något med blödningen att göra och att vi skulle avvakta, om det kommer mer blod eller om jag får mer ont i magen så ska vi åka in...
Så nu får vi se hur det går med allt detta, finns inget alls att göra tyvärr, bara vänta...


*****

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥