tisdag 28 april 2009

I morgon är det dags! Lite pirrigt måste jag erkänna att det är, känns som domen kommer i morgon. Innan jag åker till K i morgon ska jag ta en massa prover som bm skicka med mig. Så det blir till att gå upp tidigt.. Typ 6:00, men det är det värt!
Har lite huvudvärk idag och det gillar jag inte.. Tror iofs att det beror på att jag är trött, men gravid + huvudvärk rimmar illa för mig. Jag fick ju så otroligt ont i huvudet förra gången så det är därför..

Annars är det som vanligt, mår oförskämt bra måste jag erkänna. Har väldigt lätt för att få kväljningar, så de ler åt mig på jobbet när jag kommer ut från toan. Det är där det kväljer mig mest.. Ont i brösten och konstant hungrig är jag fortfarande, men annars är det lugnt!

Återkommer i morgon!


*****

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥