torsdag 23 april 2009

I dag var vi på inskrivning klockan 10.00.. Självklart mötte vi en flickvän till en som jobbar på sambons jobb så nu kommer nog de på hans jobb veta, men det spelar inte så jätte stor roll, finns större problem än det.
Bm sa att det är jätte vanligt med blödningar i början av en graviditet och hon trodde inte alls det var någon fara, skönt att vi får det kollat till veckan igen iaf.. Vi kommer också att vara med i en studie från Selma tror jag det hette.. Helt valfritt men jag kan tycka att det är väldigt intressant eftersom det handlar om allergi, jag är själv astmatiker och allergisk. Sen var det bara lite allmänt prat om alkohol vanor och rökning.. Skulle aldrig falla mig in att ta något av det nu när jag äntligen blivit gravid... Kosten gick hon inte i genom så mycket som förra gången, man kan äta mer nu än vad man kunde då..
Det var allt från idag!
*****
Kram

1 kommentar:

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥