lördag 18 april 2009

Tänk vad allt kan ändra sig fort egentligen. Sen vi var på undersökningen i torsdags så har det inte kommit än droppe blod, än så länge. Men det är så himla skönt, för jag känner att jag har börjat leva normalt igen! Även fast jag såklart tänker på det varje dag så blir det inte det jobbiga tänket... Det ångestfyllda...Har såklart backat ett par steg tillbaka nu och det är väldigt gôtt, för det känns som jag har grepp om allting igen..
Jag har ju blivit mer trött nu på kvällarna så jag somnar ganska tidigt sen märkte jag idag att brösten börjar bli ganska stora :) Typiskt, som det inte räckte med de jag redan har... Förra gången blev ju också brösten väldigt stora snabbt, så det är väl min grej..
*****
Kram

2 kommentarer:

  1. Skönt att det går så bra. Har ni berättat för era familjer än? Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det har vi.. de närmaste.. De har ju varit med hela tiden så dem vet ju ändå hur allt ligger till..

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥