tisdag 5 maj 2009

9+0

Nu har jag börjat få lite rikligare flytningar och det är så läskigt, för när man som jag har blött så tänker man varje gång det "rinner" till på att: "Tänk om det är blod. " Sen springer man på toa och blundar lite innan man vågar titta, men än så länge så har det inte vart något där..
Skrev ju i Söndags att jag börjat få ont i nedre delen av ryggen och det är inte på smått vis heller.. Fattar inte vart detta ska sluta.. Undrar på om ischias (Stavning?) nerven har kommit i kläm. Har ingen erfarenhet hur det känns men det är det enda jag kan komma på..
Annars har allt blivit lite lugnare nu, man börjar bli van de symtom som man har så man tänker inte så mycket på dem. Även fast de finns där.



*****


Kram

1 kommentar:

  1. Om det även gör ont i skinkan och ner mot benet kan det vara ischias. Jag fick tips om att stretcha ut rumpan, och det hjälpte. Flytningar brukar öka under gravideteten, men lite läskigt kan det ju kännas.
    Ida A

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥