söndag 17 maj 2009

Kom på häromdagen att jag har inte haft den där smärtan i ryggen sen förra lördagen! Då måste det nästan ha berott på urinvägssinfektionen jag gick och bar på. Har aldrig fått ett sånt symtom på det förr men det kanske känns annorlunda nu när jag gravid. I morgon får jag veta om jag har det igen, Uvi alltså... Efter jag sklutat med penicillinet förra veckan så började det svida när jag kissade! Typiskt väl? Det svider fortfarande men det är inte riktigt på samma sätt som det brukar göra. Så vi får väl se... Bm sa när jag ringde till henne att just de bakteierna som jag gav utslag på, brukar de inte ge något penicillin för. Däremot när mitt förlossningsarbete börjar, då kommer de att ge mig de.. Jag undrar jag om det inte är gbs jag har/haft. Ska fråga henne längre fram, orkar inte oroa mig för det nu.. Får ta en dag i taget, kan tänka mig att detta inte var första gången under denna graviditet som jag får uvi tyvärr...


*****


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥