onsdag 13 maj 2009

Igår rotade jag fram mina mamma byxor som jag köpte in förra gången jag var gravid. Samma dag som jag fick hem dem, fick jag missfall.. Usch, det var jobbigt..
Men nu tog jag fram dem och det är så skönt att få gå i dem, inget som klämmer mitt på magen. Nu måste jag bara införskaffa mig underkläder också. Brukar gå i trosor med ett brett band av resår och det är inte så skönt nu vill jag lova!!
Kollade runt lite på nätet igår efter kläder, men jag tycker inte det finns så mycket. Det mesta var slut i min storlek och det är ju väldigt typiskt.. Sen fann jag även någon sida där kläderna var jätte dyra, och så roligt ska vi inte ha det..



*****


Ha det!
Kram

1 kommentar:

  1. Himmel så spännande att följa din väg mot bebis nu!

    Håller verkligen tummarna för dig :-)

    kram Ninna

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥