måndag 25 maj 2009

Vecka 12+0

Idag har jag varit hos läkaren på mödravårdscentralen. Jag har som jag misstänkt gbs en streptokocker bakterie. Nu har jag återigen börjat äta en ny penicillin kur, jag började igår för jag hade så himla ont i urinvägarna då. Ifrågasatte varför jag skulle äta samma penicillin som förra gången, när det inte tog bort det då. Men hon ville ändå att jag skulle äta upp denna kuren som de förlängt med två dagar.. Detta var ett bra penicillin mot just de bakterierna. (Sen läser man på nätet att det är jätte många som fått just detta preparat och det har inte tagit bort det för dem...Typiskt....)

Nu riktar vi in oss på onsdag och hoppas på det bästa!
Håll alla tummar och tår!!!!!



*****


Kram

2 kommentarer:

  1. Vilken otur du har på allt....Skönt att du nått den magiska veckan nu iaf :) kram

    SvaraRadera
  2. Fy vad jobbigt med dessa bassilusker, som om man inte har annat att tänka på ;-)

    Håller tummarna för er idag!

    Kram Ninna

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥