torsdag 21 maj 2009

Igår var jag och tog ut medicinen på apoteket, men jag har inte börjat äta den. Tänkte att det nog är bäst att ha den hemma, nu när det är en långhelg. I morse kändes det inte så mycket så jag hoppas att jag kan vara utan denna penicillinkuren. Första målet jag har är att klara mig utan den tills på måndag för då ska jag träffa läkaren på mödravårdscentralen, skulle vara skönt att prata med henne så jag vet lite mer....

Annars händer det inte så mycket, magen växer lite för var dag som går och annars har jag inga andra symtom just nu. Ja, brösten såklart.. De glömmer jag nästan bort nu, har blivit så van att de gör ont :)


*****


Kram

1 kommentar:

  1. Rackarns jobbigt med alla mediciner man tvingas ta. Jag har just avslutat penicillinkur två när bihåleinflamationen kom som ett brev på posten. tack för det. min doktor ville inte ge kur nr tre direkt, utan vi ska uthärda. nu har det gått 8 dagar och jag mår ruttet. Efter helgen ska vi ta beslut om medicin eller ej. Hoppas det vänder i helgen, hoppas det vänder!!!

    Kram Ninna

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥