måndag 11 maj 2009

Oj,oj vad tiden går fort. Denna helgen har jag haft så mycket att gjort så jag har knappt hunnit tänkt en sekund på att jag är gravid.. Lördagen spenderades på olika ställen i vårt län, vi hade en möhippa för en kompis.. Igår pysslades det lite här hemma med en kompis och hux flux blev jag jätte förkyld. Så nu är jag hemma och har råkat på en dunder förkylning!
Just nu längtar jag till min undersökning den 29 april, så vi får se hur det går därinne i magen.. Just nu så känner jag enbart i brösten att jag är gravid.. Ja, magen är ju kvar å så, men det är lite konstigt att inte känna av det mer tycker jag. Ryggen kände jag av i lördags men sen dess har jag inte känt något mer där heller...


*****


Kram

2 kommentarer:

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥