söndag 3 maj 2009

Idag läste jag något inlägg någonstans att när det drar och sliter lite i nedre delen av "magen" eller på sidan, är det livmodern som växer och tar plats så där fick jag svar på min fråga.. Jag har kommit in i en ny fas nu har jag märkt.. Jag vaknar så otroligt tidigt på morgonen!! Vaknade klockan 06,00 idag och det är inte ens någon ide att försöka somna om..
Ska på bröllop i maj och går provade jag klänningen jag ska ha på mig och jag måste säga att jag får inte bli så mycket större innan dess, för då kommer jag inte att komma i den!! Brösten likaså.. Växer de mer så kommer de inte få plats.. :) Känner redan idag att de blivit större än igår, så det kommer att bli spännande det här.. Kommer väl få rusa omkring veckan innan bröllopet och leta kläder!


*****


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥