fredag 3 juli 2009

Idag har det åskat i mer eller mindre fem timmar här! Har verkligen fått smak av hur en semester är.. Vi bor ute på landet så vi kan varken ha tv eller dator i gång.. Jag har pysslat lite och läst i lite tidningar och i en bok.. Men tänk vad tiden går sakta när man bara väntar på att åskan ska dra vidare.. Ändå tycker jag inte det är mycket svalare ute än, visst det känns att det är en annan luft men jag tycker fortfarande det är varmt!

Tänker ofta på hur det egentligen skulle ha varit nu, om jag inte hade drabbats av druvbörd förra gången.. Då hade vi ju inte fått de extra vul och vårt första skulle inte ha varit förrän till onsdagen. Jag som inte känt av nästan någonting av graviditeten med illamående och sånt, för mig skulle ju allt vara så himla ovisst!! Iofs är så vet jag ju inte hur det står till inne magen nu heller men man vet ju i alla fall att h*n levde i vecka 12 och vägen hit har inte blivit så lång som den kan vara i vanliga fall..


Ha det bra!


*****

Kram

1 kommentar:

  1. Hej
    jag har piggat på mig, men OJ vad det har åskat här idag :-)

    Vi lever oxo utan "allt" när åskan går. Bara att ligga i soffan och läsa...

    Kram Ninna

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥