torsdag 23 juli 2009

Nu är vi tillbaka från vår lilla tripp och vi har haft det helt underbart! Tänk att man inte behöver mer än ett hotell och några dagars ledighet för att verkligen känna att man har semester! Vi var i Dalhalla och kollade på en gospel och soul konsert med Tripe & Touch, Gladys del Pilar, Agnes och Örebro gospel.. Tisdagen spenderade vi i Sundborn på Carl Larsson gården och igår kollade vi runt i Falun innan det var dags att åka hem..

Under de här dagarna har jag känt en del i magen måste jag erkänna.. Har nog känt de första riktiga sparkarna nu- Underbart! Däremot har jag haft en del ont i nedre delen av magen som jag inte har en aning om vad det är.. Ska fråga bm så fort hon kommer tillbaka från semestern om det tänkte jag.. Är inte direkt orolig men man undrar ju ändå vad det är.. Har ju rört mig mycket mer än jag brukar de senaste dagarna så det kanske är därför..


*****


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥