onsdag 29 juli 2009

Igår fick jag en konstig känsla i magen som jag inte känt tidigare.. Kan inte riktigt förklara heller men det var inte skönt! Trots det så följde jag med mamma ut i skogen och plockade svamp och vi fann hur mycket svamp som helst.. När vi var på väg hem igen kom jag på att jag inte känt något i magen på hela tiden och då kom det tillbaka.. Ibland är det verkligen bra att göra någonting annat i stället för att tänka på graviditeten hela tiden.. Det har varit så mycket nu om detta med svininfluensan, jag har läst mycket om graviditeter i allmänhet och sett att det här ska du göra/ inte göra är du är gravid.. Tror det blir för mycket ibland..
Idag har jag i alla fall inte haft ett dugg ont i magen och det känns jättebra!!


*****

Kram

2 kommentarer:

  1. Finns så mkt att läsa så man blir bara snurrig. Tror inte man ska snöa in sej för mkt. Och sen alla bebis saker som finns att köpa, lätt att tro att man behöver allt, och svindyrt är det oftast. Nä ta lite pö om pö och känn efter vad som behövs. Jag har bara några veckor kvar nu, den 24 aug men det är så drygt. ha det bra.
    Ida A

    SvaraRadera
  2. Ja usch :/
    Skönt att allt känns bra nu :)

    kraaam

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥