lördag 1 augusti 2009

Vecka 21+0

Bilderna för vecka 21+o är tagna men jag visar dem inte förräns imorgon, datorn krånglar som bara den och idag orkar jag inte ta den fighten... :)
Vet ni vad jag vaknade av i torsdags morse?? Bebben sparkade så jag kände det utanpå magen!! Antagligen måste jag ha känt något även när jag sov för när jag vaknade av sparken så låg handen redan på det rätta stället! Det var allt en upplevelse det med vill jag lova! Väckte sambon så han också fick känna och han blev lika positivt överraskad som jag. Detta var vid halv sex på morgonen så jag kunde såklart inte somna om efter det men det var det värt!
Jag sover otroligt dåligt på mogonkvisten och nu efter detta så kom jag att tänka på att det kanske är för att bebben håller på som mest just då.. :)
På måndag börjar jag jobba igen men det känns inte jobbigt alls, har ju verkligen något att se fram emot och när jag räknade på det så ska jag ju förhoppningsvis bara jobba i 4 månader till.. Känns himla konstigt måste jag erkänna..
*****
Kram

1 kommentar:

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥