söndag 30 augusti 2009

Vecka 25+0


Var tvungen att se om det händer något där inne i magen och jag tycker allt att det växt lite på två veckor. Lite svårt att se eftersom man inte står i lika vinklar varje gång...

Nu har jag börjat fått svårt att gå också.. Fattar inte att det mesta drabbar mig.. Ska till bm i morgon så då får vi se vad hon säger.. Kanske är foglossning, jag vet inte hur det känns men det är det enda jag kan komma på.. Har haft det sen förra veckan när jag bar runt på barnen på jobbet.. Trodde först att det var för att jag bar dem men tycker det är konstigt att det inte går över i såfall, nu när jag kunnat vila under helgen.


*****

Kram

1 kommentar:

  1. Jag kan se en skillnad, särskilt på bilderna framifrån!!
    Lycka till hos barnmorskan imorgon!

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥