tisdag 1 september 2009

Igår var jag hos barnmorskan igen och det var sådär igår.. Började med att hon var en kvart försenad så ni kan ju tänka er hur stressad hon var på en skala.. Det var nästan så det smittade av sig på mig med. Klandrar henne inte heller för jag vet hur det är när ingenting under dagen går som det ska. Pratade med henne om sammandragningarna men hon sa inte så mycket om det.. Hon trodde jag är på g med att få foglossning så det var nog därför som jag har ont när jag går.. Lyssnade på bebisens hjärtljud och de lät jättebra! Mätte magen gjorde hon också men hon sa inte hur långt det var och jag har inte tänkt på att kolla upp det..
Hann att fråga om vaccination iaf och det hon hörde senast var att gravida i den tredje trimestern ska vaccineras, så det närmar sig ändå.. Svårt ändå att veta hur man ska göra för riktigt säkert känns det inte tycker jag. Däremot har jag astma också och det gör det hela lite värre.. Ja man får väl hålla öron och ögon öppna!


*****

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥