lördag 5 september 2009

Äntligen är jag inne i vecka 26 som är ett av mina delmål i graviditeten.. Nu träder gravid försäkringen i kraft så att komma till v 26 har varit ett första mål för mig.. Nästa är vecka 28- vet inte om jag har läst något om det, kommer inte ihåg riktigt varför jag har det som ett "mål".
Efter det är det v 30- då föddes en av mina kompisars barn och han har klarat sig fint :)
Sen vecka 32- då vet jag också att ett av mina kompisars barn klarat sig hur bra som helst. Sen är det v 34- då har lungorna utvecklat sig.. Allt över det är en stor bonus och jag hoppas såklart att h*n håller sig inne i magen alla dessa veckor och ända fram till v 40.. (sen efter det får vi se vad jag tycker....:) )

Idag och i morgon ska jag vara med på en höstmarknad som vi har här och det ska bli så kul! Tyärr verkar det inte som vädret är det bästa men vi står under tak, så vi klarar oss nog. Hoppas magen gillar detta med, vi får väl se.. Annars vet jag ju det till nästa marknad och då kan jag hoppa över den om så är..


*****


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥