söndag 27 september 2009

Man ska aldrig säga att läget stabiliserat sig.. I Fredags när jag vaknade var blodtrycket uppe i 174/112 så nu har jag fått ökat medicin dosen igen.. Många funderingar blir det.. Hur länge kommer detta att hålla egentligen.. Men i samma ögonblick som jag känner så kommer jag på att en dag i taget.. Men kan bara ta en dag i taget här, ingen idé att tänka för långt framåt.
På eftermiddagen kom barnläkaren hit och pratade med mig om det som oftast händer med pramatur barn, det var väldigt skönt.. Det första var det här med lungorna att inte de är riktigt färdigutvecklade, det andra att barnen oftast inte orkar amma och det tredje var att de kan få en lite allvarligare form av gulsot eftersom levern inte är riktigt färdig utvecklad. Det är ju sånt som man har hört själv innan så det var inga stora nyheter på det sättet, men det är alltid skönt att någon berättar det för en ändå.
Annars går allt dagarna här ändå.. Läser, ser på tv, sitter vid datorn och pratar med andra som ligger inne.. Det är väl det jag gör.. Ja förutom att de tar blodtrycket tre gånger om dagen, ctg kurva och så äter vi.. :)
*****
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥