måndag 14 september 2009

Då var helgen gjord och en ny vecka är på gång! Har tagit det väldigt lugnt under helgen även fast jag fått många saker gjort.. Under lördagen pysslade jag och en kompis med kort som vi gör.. På eftermiddagen fick vi några kompisar hit på mat och vi myste hela kvällen. Sambon stod för maten och det var helt ljuvligt gott!

Igår pysslade jag också en del under dagen och på em kom det ett annat gäng kompisar hit och vi hade en bytardag. En av tjejerna hade med två par byxor och en topp för gravida så de la jag beslag på.. :) Jättefina är dem!

Inatt har jag sovit så där fruktansvärt dåligt igen så nu har jag varit vaken sen 03,00... :( Inget vidare det här.. Blir ju så otroligt trött på jobbet och mina kära arbetskamrater får dra ett mycket större lass än vanligt, tyvärr.. Men vad ska man göra??


*****


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥