fredag 11 september 2009


Första inköpet till bebisen! En filt från meandi, kunde inte låta bli den när jag fick se den.. Brun vit och orange, färger jag verkligen gillar!
Trött och sleten kan jag nog sammanfatta denna veckan med.. Känns som jag kan sova i 100 år men jag slår vad om att jag vaknar tidigt i morgon ändå det brukar vara så.. Haft en del sammandragningar nu i slutet av veckan och dessutom har huvudvärken smugit sig på igen.. Men huvudvärken känns som den beror på min trötthet faktiskt så vi kan hoppas att den försvinner under helgen..

Annars ska ag försöka ta det ganska lugnt under helgen och vila upp mig ordentligt. Förra helgen var jag på mässa hela helgen så det känns som det var längesen jag hade en ledig helg..


Ha det!!


*****


Kram

1 kommentar:

  1. Fina Alma. Tack så mycket för att du tänker på oss, det betyder jättemycket, oavsett hur det går. Lycka till nu och kramar!

    Tovalisa

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥