torsdag 24 september 2009

Igår hände det inte så mycket här för oss, mamma kom hit på besök på em en sväng men utöver det var det väldans lugnt.. Läkaren tycker att läget stabiliserat sig lite och det känns väldigt bra. Men man vågar knappt ens tänka tanken så kommer man på hur fort allt ändrade sig i helgen.. Försöker iaf hålla modet uppe och varje dag är så himla viktig! Fick göra en ctg kurva på förlossningen i morse ist för här på avdelningen pga att den är lite lättare för läkarna att förstå sig på om jag fattat rätt. Den var läkaren nöjd med iaf och det känns såklart bra.
Imorgon blir det blodprover igen för att se att mina organ fortfarande mår bra, känns väldigt bra att de håller mig under så bra uppsikt. Läkaren pratade idag lite lätt om permission, det kan bli att jag får det längre fram men det är inte säkert. Beror helt på hur läget är från dag till dag. För mig känns det ändå inte som prio ett, konstigt det där.. Från början var det enda jag kunde tänka mig att få permission och få åka hem men nu känner jag inte alls likadant. Känner mig mycket säkrare här än vad jag någonsin kommer att känna mig hemma..
Kram

1 kommentar:

  1. Förstår att varje dag är viktig. Bara känslan att du känner dig säker och trygg på sjukhuset är nog oerhört viktig för fortsättningen av resan. Lycka till!

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥