tisdag 29 september 2009

Idag har vi varit på tillväxt ul och det visade sig att bebisen inte riktigt får den näring som den behöver.. Den har tappat lite mer i vikt nu mot för två veckor sen så nu får vi väl se hur det blir.. Läkarnas ansvar att ta beslut nu... Bebisen är pigg iaf och det är ett bra tecken...
Natten mellan söndag och måndag hade jag jätteont i magen igen men det gick över med panodil och värme"dyna".. Inatt sov jag inte heller så mycket för då fick jag en ny rumskamrat och hon snarkade som bara den :) Inte alltid lätt att ligga på sjukhus.
Nu kommer sambon så nu får jag ägna mig åt honom!
Ha det!
Kram

4 kommentarer:

  1. Usch vad det måste vara jobbigt att ligga så mycket på sjukhus... jag får panik efter en dag :/

    SvaraRadera
  2. Hoppas den växer till sej nu. Jobbigt med mer problem. Ha det så bra.:-)
    Kram Ida

    SvaraRadera
  3. Du är så stark, att genomlida snarknätter är inget roligt.... Nä men skämt åsido, du är stark och detta kommer att sluta bra!!!!

    SvaraRadera
  4. Oh vad kämpigt med sjukhus och dålig tillväxt på pyret. Hoppas det reder upp sig så knodden växer på sig!

    Tusen tack för ditt stöd! Jo vi fick remiss nu. Men till vad vet jag inte. En dubbeldos tålamod hittåt tack!

    Bamsekram Ninna

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥