torsdag 20 augusti 2009

Vila, vila och vila, det är vad som stått på mitt schema under veckan.. Det har lugnat sig något i magen på mig men sammandragningar har jag kvar en del.. Känns mycket mer nu i slutet av veckan än vad det gjorde i början, så jag kommer nog fortsätta att vila har jag en känsla av..
Huvudvärken har ialla fall blivit bättre, vid 3 tillfällen har jag haft det sen jag var hos bm så det berodde nog mycket på järnvärdet. Kunde ju ta lång tid innan värdet steg så jag antar att det är därför jag fortfarande har det!

Tänk att nu har man kommit så långt in i graviditeten att de kan klara barnet.. Helt ofattbart egentligen.. Riskerna med att föda nu är ju såklart jättestora men just att de kan rädda dem..
Men jag hoppas såklart att den lill* stannar kvar i magen en bra stund till så h*n får växa och ha det mysigt i magen.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på friidrott!


*****


Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥