måndag 17 augusti 2009


Här kommer magbilden för vecka 23+0.

Den här helgen har jag verkligen försökt tagit det lugnt.. Mest suttit ner hela dagarna, vi var på kräftskiva i lördags men jag tog det super lugnt även där.. Fick åka hem ganska tidigt för jag sov så dåligt mellan fredag och lördag.. Trodde nästan vi skulle få åka in för jag hade sammandragningar som aldrig förr, men tillslut lugnade det ner sig och jag sov någon timme..
Så det blev tidig kväll i lördags och igår var det också en lugn dag.. Satt mest ner hela dagen och pysslade lite och satt vid datorn.. Bestämde mig även för att jag måste försöka ta det lugnare på jobbet för än vill jag inte att bebben ska komma.. Jag bestämde mig dessutom för att jag skulle be min kollega om hjälp med min inskolning så jag även får lite avlastning där.. Hon tyckte det var helt ok och jag pratade även med mamman om det och hon var också jätte förstående! Så himla skönt!
Så nu ikväll har jag inte alls haft så mycket sammandragningar och det är verkligen en befrielse... Däremot vaknade jag kl 02,00 inatt och låg vaken till 06,00 för att sedan somna i 40 min till klockan ringde.. Trodde aldrig jag skulle klara av att jobba men det gick mycket bättre än jag trodde!


*****

Kram

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket snälla du, för dina fina kommentarer hos mig. Betyder alltid mycket. Vad roligt att se att allt verkar gå bra för er!

    Tovalisa

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att de kunde hjälpa så du får ta det lugnare *krama*

    En mkt fin bebbe mage har du :)
    nästan så jag saknar min mage ^^

    Ha det toppen
    kraaam

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥