fredag 14 augusti 2009

Nu är det skönt att det är helgen! Denna vecka har varit ganska tuff tycker jag med huvudvärk och magont.. Så nu ska jag försöka att ta det så lugnt jag bara kan.. Huvudvärken har blivit mycket bättre redan och det är så skönt!
Haft en del sammandragningar också, eller rättare sagt.. Jag tror jag har haft det.. Inte så lätt att vara förstföderska, när man inte har något att jämföra med.. Jag trodde att sammandragningar kändes i hela magen men när det drar i hop sig i min mage så är det bara i nedre delen.. Har väldigt mycket så på kvällarna men det kanske är vanligt?
Idag har jag mest suttit på en stol hela dagen och ändå spänner det sådär i magen..

Egentligen skulle jag gå ut denna helgen men jag hoppar över det eftersom jag mått som jag mått.. Känns inte riktigt som det är värt det.. Vill allt att den lill* ska stanna i magen och växa till sig en bra stund till!


*****

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥