tisdag 11 augusti 2009

Ringde barnmorskan idag och fick en tid för undersökning på en gång. Hann dessutom med att ta prover innan jag kom dit så vi fick provsvaren när jag var där.. Huvudvärken beror antagligen på lågt blodvärde så nu får jag äta både niferex oxh drika blutsaft.. Usch, inte så överdrivet god den där saften.. Men vad gör man inte för den lill*. Havandeskapsförgiftning var det inte iaf och det var en lättnad... Fick höra bebisens hjärtljud och de tickade på så bra inne i magen så -Mysigt.
Ska tillbaka om tre veckor igen så får vi se hur allt går tills dess.. Har börjat få en del sammandragningar nu så hon tyckte jag skulle dra ner på tempot lite, tänk att det ska vara så svårt.. Jag håller inte på lika mycket som jag gjorde förr men tydligen så måste jag dra ner ännu mer. Inte det lättaste men det ska jag väl klara av får vi hoppas..:)


*****

Kram

3 kommentarer:

  1. Jag äter också niferex...det där med blutsaft har jag hört ska smaka riiiiiiiktigt illa.... Skönt att det inte var något värre..

    SvaraRadera
  2. Jag pillrar oxå Niferex men mitt järnvärde vill ändå inte gå upp högre än till 109. Vad ligger ditt på?
    Ta hand om dig och vila!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Tjejen!
    Läser ikapp på din blogg det jag missat under semester!

    skönt att du och magen mår bra :-)

    Jättefina magbilder :-)

    Kram Ninna

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥