söndag 9 augusti 2009

Vecka 22+0


Jag och datorn är inte riktigt på samma nivå idag heller så vi fick kompromissa.. :)
De senaste dagarna har varit ganska tuffa, ja inte att det har hänt något men jag har slitit som ett djur och det är klart att det känns. Man har ju inte riktigt samma ork som innan man blev gravid, det märks! Vilade mycket igår eftermiddag och nu känns det som jag fått krafterna tillbaka igen men jag kan nog inte göra lika mycket idag som jag gjorde igår misstänker jag. Huvudvärken har jag inte märkt av på samma sätt som jag gjorde i onsdags, haft en liten känning men den var inte så farlig.. Ska bli så skönt nu när bm kommer tillbaka igen, har inte pratat med henne på jättelänge känns det som!!



*****

Kram

1 kommentar:

  1. Åh, jag vill också vara 22+0 och allt vad det heter... Hoppas, hoppas! Måste stå ut i TVÅ veckor innan jag kan testa. Hur ska det gå? =) Lycka till med din mage!

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥