fredag 28 augusti 2009

Nu är det helg igen och det är så välbehövligt! Natten mellan onsdag och torsdag var en natt med lite sömn igen.. Vaknade klockan 03,00 och det var helt omöjligt att somna om. Började jobba 07,30 och sen var det fullt ös på jobbet hela dagen! Dessutom hade vi Apt möte på jobbet efter jag slutat så jag kom hem efter 19,00. Somnade runt 21,00 och inatt har jag sovit i alla fall. Nu är jag minst lika trött som jag var igår så det blir allt en tidig kväll sen också.
Vi håller på att inskola några barn nu på jobbet så det är mycket lyft och bärandes på barn just nu och det tar allt på mig känner jag.
Jag har fått i ordning på nästan alla papper som ska in till försäkringskassan om havandeskap också så till veckan kan jag nog skicka in det.. Ska bli skönt att skicka i väg det för det har varit en sak som jag känner att man hjärna tänkt på väldigt mycket. Så himla svårt att skriva i pappena!

På måndag ska jag till bm igen och det ska bli så spännande att få träffa henne igen!


*****

Kram

1 kommentar:

  1. Alltid lika gött när man fått in hp papperna och att bli biviljad. Ett tips, ta kopior, speciellt på din beskrivning på arb. uppgifter. Så gött att ha nästa gång, ( om man vill ha fler barn alltså:-)) man ska skicka in hp, och om man har samma jobb förståss. Vet att man brukar river sej i pannan varje gång man ska beskriva sina arb. uppg. Gött att ha lite att titta tillbaka på. Lycka till.
    Häls Ida

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥