måndag 6 juli 2009

Vecka 18+0



Här kommer bilder från idag! Tog flera stycken för jag tyckte jag svanka så himla mycket.. Men jag kanske gör det annars med, inte ofta man tar såna här :)

Vet ni vad som hände igår?? Jag läckte ur mitt högra bröst! Vet inte om det bara var en endags- händelse, det har inte kommit något mer sen dess. Men vi har skämtat om det här jag och mina kompisar, att jag säkert kommer att läcka tidigt eftersom brösten växt så enormt, och så händer det! Ja, man kan tro att det inte är sant :)

Annars börjar spänningen stiga för onsdagens ul, det är både spännande och oroligt! Men vi hoppas såå att allt bara är bra och att h*n mår bra därinne,

Uppdaterar på onsdag så fort vi är hemma igen.


*****

Kram

3 kommentarer:

  1. Ojj, vad magen växer, så söt bebismage du har fått.. :) Hoppas allt går bra på onsdag! Kraam Siri

    SvaraRadera
  2. Härligt med en sån fin mage!!!
    Det började läcka i mina bröst ungefär i samma tid som för dig. Det kommer och går, en droppe var och varannan dag.
    Tänk egentligen, mjölk ur tutten.....helt fantastiskt när man tänker efter...hehe
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Söt mage :) mina bröst har inte växt en millimeter så mina kanske det aldrig blir någon mjölk av, men vi får se :)

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥