fredag 17 juli 2009

Vecka 18+6


Tror ni att min längtan efter vår egen blev mindre när jag träffade det här charmtrollet igår?? Himmel vad söt och go hon är!

I morgon har vi äntligen kommit till 19+0, det har varit en väldigt lång vecka nu , men i morgon kommer vi äntligen in i en ny vecka igen! Har hänt en del med magen nu de senaste dagarna tycker jag, den växer för var dag som går.. Så mysigt!
Det som är svårast för mig just nu är mina urinvägar.. De krånglar varannan dag ungefär. Igår var en riktig skit dag, tänkte att jag nog måste lämna in ett urinprov. Idag däremot har jag inte känt ett dugg, gissa om man blir tokig! Så svårt att veta vad man ska göra, min bm har semester just nu så henne kan jag inte heller rådfråga.


*****

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥